Subject: Vabaõhukeskuse tee 16, Vanamõisa küla, Saue vald elektriliitumise projekti kooskõlastamine
From: "Kaarel Peetmaa" <[email-masked]>
To: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Mar 2025 16:31:38 +0200

Tere

Projekteerin Elektrilevi OÜ tellimusel Vabaõhukeskuse tee 16 kinnistu,
Vanamõisa küla, Saue vald, Harju maakond liitumist elektrivõrguga.

Elektriliitumise lahendamiseks on vajalik maakaabli ja jaotus- ja
liitumiskilbi paigaldamine riigitee 11186 Tutermaa-Vanamõisa tee
kaitsevööndisse.

Saadan kooskõlastamiseks vajalikud dokumendid.

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Kaarel Peetmaa
Projekteerija
E-Service AS
Tel. (+372) 56 208 324

 <http://www.eservice.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.